JIJ JALS MERK

De expeditie naar jouw authentieke marketing

Mensen kopen van mensen. Bewust, maar vooral ook onbewust. Kom je oprecht en duidelijk over in je communicatie, dan trek je jouw ideale klant aan. Dankzij je unieke werkwijze, omdat je aanbod aan een behoefte voldoet of omdat ‘de klik’ er direct is. Dat krijg je voor elkaar met authentieke communicatie.

Zet Personal Business Branding in

Bereik zo jouw ideale klant

Jij en je bedrijf zijn uniek en dat wil je ook zijn in je communicatie. Zorg daarom voor het persoonlijke stukje in je zakelijke identiteit. Geen dagelijkse hobbyverhalen of opsomming van je cv, maar een doordachte strategie waarin jouw kernwaarden, visie en expertise centraal staan. Claim je expertrol!

JIJ ALS MERK is een kwartaaltraject, waarin je samen met mij, Marlon van Puntcommaas, en gelijkgestemde ondernemers jouw marketing stevig neerzet. Met groepssessies, 1-op-1-begeleiding en opdrachten ga je met mij aan de slag om personal business branding een integraal onderdeel van je bedrijf te laten zijn.

Na dit kwartaal heb je een helder strategisch marketingplan en een authentiek ondernemersverhaal. En het mooie? Jij houdt de regie, zelfs als je delen van je marketing uitbesteedt.

Herken jij jezelf hierin?

  • Op het laatste moment en geen inspiratie is jouw marketingstrategie.
  • Marketing kost je veel tijd en energie, maar het levert (behalve frustratie) weinig op.
  • Je begint steeds enthousiast, maar bij drukte valt je eigen marketing als eerste weg.
  • Je trekt klanten aan die je weinig energie geven. Waar zijn die ideale klanten?
  • Je weet dat je iets unieks te bieden hebt, maar hoe breng je dat over?

Dan is JIJ ALS MERK het communicatietraject voor jou!

    Extra voorbereiding nodig?

    Om het beste uit dit traject te halen, is inzicht in jezelf als ondernemer extra waardevol. Daarom heeft dit traject een combinatie met Human Design. Een methode die inzicht geeft in je kwaliteiten en valkuilen en waar ik zelf heel veel aan heb gehad tijdens mijn ondernemersreis de afgelopen jaren. Wil je hierin een verdieping? Workshops via 2TeamUp helpen je daarbij. Hierover adviseer ik je graag!

    Kwartaaltraject JIJ ALS MERK

    Wat houdt het in?

    Human Design intake

    Je duikt met holistisch bedrijfscoach Daniëlle Donkers in jouw wereld van Human Design. Ontdek hoe jouw HD-type en energie het beste werken in je bedrijf en strategie. Dat gaat je helpen in het vasthouden aan je strategie en uitvoering. Ook helpt het mij als trainer om je dingen te leren op de manier die voor jou werkt.

    3 dagdelen met de groep

    Samen bouwen we in drie dagdelen stap voor stap jouw authentieke marketingcommunicatieplan. Dit wordt jouw heilige graal om je marketing echt succesvol aan te pakken, zelf of samen met gerichte experts. Van je unieke ondernemersverhaal tot de juiste tone-of-voice en kanalen. En dat alles in samenhang met je totaalstrategie en -visie en een succesvol plan van aanpak. Wauw!

    Dag 1: Kick-off en ‘Je why en who’; over doelen en doelgroepen.
    Dag 2: ‘Geef kleur aan jouw business’; over je visuele identiteit en je product
    Dag 3: ‘Deel jouw authentieke verhaal’; bepaal jouw ideale on- en offline aanpak

    3x  1-op-1 verdiepingssessies

    Na iedere groepssessie reflecteren we jouw inzichten, acties en wensen. Je hebt in de groep of thuis opdrachten gemaakt en stapsgewijs nagedacht over jouw authentieke marketingstrategie. Die gaan we 1-op-1 aanscherpen om jouw authenticiteit en expertise écht naar boven te krijgen. Afhankelijk van jouw eigen traject en waar je behoefte ligt, krijg je een 1-op-1 met mij of met Daniëlle.

    Cadeautje 1. Jouw authentieke verhaal

    Je gaat zelf aan de slag, onder begeleiding, met jouw authentieke marketing en ondernemersverhaal. Maar schrijven kan lastig zijn, vooral over jezelf. Daarom schrijf ik, als cadeautje, jouw unieke pitch. Waarin jouw zakelijke identiteit, expertise en aanbod compleet en duidelijk staat. Perfect om als sterke basis te gebruiken voor je teksten, offertes of kennismakingen.

    Cadeautje 2. Een feestje

    Marketing mag een feestje zijn. Daarom sluiten we dit traject ook af met een feestje. We proosten samen op de afronding van jouw authentieke marketingstrategieplan. Hierna ga je echt aan de slag. En dat kun je niet alleen, party pooper. Daarom laat ik je kennismaken met experts uit verschillende vakgebieden. Webbouwer, vormgever, content creator, fotograaf: wil je hulp bij je marketing, dan vind je hier de juiste match. En zo niet, dan vermaak je jezelf ook prima op dit feestje en neem je een flinke dot inspiratie mee naar huis.

    Wat levert het op?

    • Meer zichtbaarheid en (merk)bekendheid;
    • Een authentiek en doordacht marketingplan en verhaal;
    • Effectieve communicatie om langere tijd vol te houden;
    • De juiste klanten aantrekken zonder dat marketing voelt als veel werk.

    Het vraagt tijd en inzet in dit kwartaal, maar je leert al snel slimmer en efficiënter met je marketing om te gaan. Ook dat levert dus al direct resultaat op: besparing x je uurtarief = veel!

    Wat kost het?

    Wil je investeren in iets dat echt voor je werkt? Geen plan dat mooi in de kast ligt, maar waarde waar je resultaat mee gaat halen? Je krijgt hiermee de garantie dat je, als je oprechte aandacht aan je marketing blijft geven, succesvol jouw wensklanten aantrekt.

    De investering in JIJ ALS MERK

    € 3.950,- excl. BTW.

    Liever in termijnen betalen? Dat bespreken we dan samen.

    In september ’25 start de eerste groep van Jij als MERK.

    Wil jij een early bird zijn? Deelnemers die starten in september krijgen 10% korting! Interesse en wil je weten of dit traject bij jou past?

    Laat je gegevens achter en ik bel je voor een persoonlijke intake.

    Ja, neem contact met mij op!

    Vul je gegevens in en ik bel je voor een persoonlijke intake.

    De expeditie naar jouw authentieke marketing